Mystery visits
Mystery Agressie
bezoek (visit)
Het is belangrijk dat uw
medewerkers weten hoe ze dienen
om te gaan met agressie. Hoe
handelt uw medewerker bij een
agressieve klant aan de balie of aan
de telefoon?
Uit onderzoek is gebleken dat
medewerkers een escalerende
werking kunnen hebben op de
klant/bezoek.
Wij voeren na een inventarisatie en
in overleg met u een of meerdere
afgesproken scenario’s uit en
toetsen de medewerkers op hun
vermogen met agressie om te gaan.
Onze bevindingen zullen in een
rapportage worden vastgelegd en
met u wordt een eventueel
vervolgtraject afgesproken.
ZaVe-Secure
Training | Advies
Als het gaat om mystery visits richt ZaVe-Secure zich op bedrijven die hun kwaliteit en
service hoog in het vaandel hebben en hier onderscheidend in willen zijn, maar ook
kritisch durven kijken naar het huidige kwaliteits- en serviceniveau.
In onze kennismaking zullen wij met u bespreken hoe wij de kwaliteit kunnen meten op basis
van uw behoefte. Na ons gesprek en met de informatie die wij dan voorhanden hebben, wordt
een checklist gemaakt die de basis vormt voor het onderzoek. Hierbij zullen ook onderwerpen
meegenomen worden die wij vanuit onze expertise belangrijk vinden.
Tijdens onze bezoeken verplaatsen wij ons in de bezoeker, klant, insluiper of andere
kwaadwillende, om zo een goed beeld te verkrijgen hoe uw medewerkers reageren en of de
geldende procedures ook nageleefd worden. Uiteraard zullen wij uw bedrijf of organisatie
meerdere malen bezoeken om een zo goed mogelijk beeld te verkrijgen.
U zult antwoorden kunnen krijgen op bijvoorbeeld de volgende vragen;
•
Hoe worden klanten ontvangen door uw personeel?
•
Hoe is de bereikbaarheid naar en binnen uw bedrijf?
•
Wordt het kwaliteitsniveau behaald?
•
Hoe zijn de geldende procedures nageleefd tijdens de bezoeken?
Na afloop van onze bezoeken worden de uitkomsten en adviezen verwerkt in een
managementrapportage. U krijgt hierdoor een goed beeld van de beleving van uw (potentiële)
klanten en de mogelijke benodigde aanpassingen in protocollen en procedures. Deze
rapportage willen wij uiteraard met u bespreken. Het levert u als opdrachtgever mogelijk
nieuwe inzichten en essentiële informatie op.