De Kennis om te Delen

Praktisch Engels: Telephoning

Algemeen

Deze training valt in de categorie zakelijk Engels en is op het niveau A2. De lessen zijn erg praktisch van aard en bestaan uit het doornemen van de standaarduitdrukkingen die bij een bepaalde taak horen, luisteroefeningen, oefeningen met de nieuwe uitdrukkingen en rollenspelen om het geleerde ook echt te kunnen toepassen. Naast uitdrukkingen oefenen we ook met getallen en nummers, het alfabet (spellen van woorden en namen), beleefd zijn, telefoonnotities maken en achterlaten, zinsopbouw, uitspraak, spelling, basisgrammatica en nog veel meer.

Doelgroep

De training is bestemd voor medewerkers in bedrijven en organisaties die geregeld eenvoudige gesprekken in het Engels moeten voeren en die dat met meer zelfvertrouwen willen doen.
Werkt u als receptionist, baliemedewerker of doet u werk in de planning, logistiek of sales en voert u vaak eenvoudige telefoongesprekken in het Engels? Dan is deze basistraining bestemd voor u! Deze training helpt u om telefoongesprekken in het Engels beter te kunnen afhandelen. De training zit vol met spreek- en luisteroefeningen, tijdens de les en als zelfstudie. U leert de juiste Engelse uitdrukkingen voor aan de telefoon, verbetert uw uitspraak en, waar nodig, wordt de grammatica opgefrist.

Taalniveaus

De aanduidingen A2, B1 en B2 zijn taalniveaus uit het Europees Referentiekader (ERK/CEFR). Lees meer
ZaVe-Secure Training | Advies
De Kennis om te Delen

Praktisch Engels:

Telephoning

Algemeen

Deze training valt in de categorie zakelijk Engels en is op het niveau A2. De lessen zijn erg praktisch van aard en bestaan uit het doornemen van de standaarduitdrukkingen die bij een bepaalde taak horen, luisteroefeningen, oefeningen met de nieuwe uitdrukkingen en rollenspelen om het geleerde ook echt te kunnen toepassen. Naast uitdrukkingen oefenen we ook met getallen en nummers, het alfabet (spellen van woorden en namen), beleefd zijn, telefoonnotities maken en achterlaten, zinsopbouw, uitspraak, spelling, basisgrammatica en nog veel meer.

Doelgroep

De training is bestemd voor medewerkers in bedrijven en organisaties die geregeld eenvoudige gesprekken in het Engels moeten voeren en die dat met meer zelfvertrouwen willen doen.

Leerdoelen

Na deze training kunt u met meer zelfvertrouwen en zelfstandig eenvoudige telefoongesprekken in het Engels voeren. U gebruikt de juiste uitdrukkingen, maakt zichzelf goed verstaanbaar en kan ook de beller goed volgen.

Vooropleiding

Als vooropleiding is een niveau Engels op vmbo- bb/kb, mavo of lts gewenst.

Inhoud

1. Answering the phone 2. Making and taking calls 3. Reasons for calling 4. Leaving messages 5. Taking messages 6. Asking the caller to wait 7. Asking for repetition and clarifying 8. Ending the call
De training kan eventueel uitgebreid worden met een commercieel deel: 1. Placing an order 2. Solving problems 3. Complaining and handling complaints 4. Selling on the phone

Duur

Deze training kan zelfstandig (online) of in klassikaal verband gevolgd worden. Voor de online basisversie zal een cursist hier gemiddeld 2 tot 4 weken voor nodig hebben met een gemiddelde studiebelasting van 2 - 4 uur per week. De klassikale training spreiden we over 4 bijeenkomsten van 2 uur. Minimaal aantal deelnemers: 3.

Materiaal

We werken met het boek Telephone English van John Hughes en materialen in de elektronische leeromgeving.

Kosten

De kosten voor de training zijn € 395- per persoon exclusief btw. De training is inclusief: cursusboek; 4 bijeenkomsten van 2 uur in Venhuizen (min. 3 deelnemers); gebruik van Moodle tot 1 maand na afronding; certificaat van deelname. De online versie is € 129,- per persoon. Mocht u andere wensen hebben, een hoger niveau of een andere locatie (in-company), neemt u dan vooral contact met ons op, telefonisch of per e- mail, dan bespreken we de mogelijkheden.